NaslovnaMotocikliAdventure

Tenere 700

galerija

Tenere 700

na upit

Detalji

LINK NA DODATNU OPREMU:

LINK NA KONFIGURATOR OPREME:

Zavirite iza sljedećeg horizonta.

Opremljen dvocilindričnim motorom od 689 ccm s velikim zakretnim momentom i posebnim optimiziranim mjenjačem koji pruža savršen spoj snage i kontrole, ovaj avanturistički motocikl za duge staze, dizajniran po uzoru na motocikle za reli, izrađen na način da se može prilagoditi širokom rasponu uvjeta vožnje na blatnim terenima i na asfaltu.

Kompaktno cjevasto podvozje i tanka karoserija pružaju maksimalnu okretnost tijekom vožnje u stajaćem ili sjedećem položaju, a zahvaljujući ovjesu za duge vožnje i kotačima sa žbicama možete ići kamogod da poželite. Jednostavno napunite gorivo i krenite. Zavirite iza sljedećeg horizonta.

Kratki pregled

  • 4-taktni CP2 motor od 689 ccm s velikim zakretnim momentom
  • Tanki, kompaktni, ergonomski oklop i sjedalo
  • Novi lagani cijevni čelični okvir
  • Podesive "upside down" vilice od 43 mm za duga putovanja
  • Robusni izgled motocikla s 4 LED fara po uzoru na modele za reli
  • Kokpit sa suženim upravljačima po uzoru na motocikle za reli
  • Daljinski podesiv stražnji ovjes
  • Uski spremnik goriva zapremine od 16 litara za duga putovanja
  • 21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama s avanturističkim gumama
  • ABS sustav na uključivanje za podešavanja u pokretu
  • Kompaktni multifunkcijski instrumenti po uzoru na motocikle za reli
  • Vjetrobran i štitnici za ruke za dobru zaštitu vozača

Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

4-taktni CP2 motor od 689 ccm

Bilo da se radi o vožnji kroz pustinje, nepristupačna brdska područja ili po autocesti, dvocilindrični motor "crossplane" rasporeda paljenja od 689 ccm modela Ténéré omoguće instantni pogon i brzu reakciju u svakoj situaciji. Zahvaljujući snažnom linearnom zakretnom momentu i optimiziranom mjenjaču, ovaj lagani, avanturistički motocikl nudi vam potpunu kontrolu u svim uvjetima vožnje.

  • Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

    Novi cijevni čelični okvir s dvostrukim gredama

    Kada se nađete u izazovnoj situaciji na terenu, prepoznat ćete prednost kompaktnih dimenzija potpuno novog cijevnog čeličnog okvira modela Ténéré 700. Njegova kratka osovina i tanka karoserija pružaju vrhunsku okretnost u tehnički zahtjevnim vožnjama, a odstojanje od tla od 240 mm, čine ga savršeno izrađenim za vožnju na ekstremnim terenima.

  • Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

    Tanki i kompaktni oklop i ravno sjedalo

    Kako bi pružio maksimalnu okretnost, novi Ténéré 700 ima ravno sjedalo i uski okvir zbog čega je lako prebacivati težinu, bio da sjedite ili stojite na osloncima za noge. Opušteni položaj vožnje koji ovaj model pruža osigurava cjelodnevnu udobnost, a uski spremnik od 16 litara pri dugoj vožnji pruža izvrsno prianjanje koljena i omogućuje preciznu kontrolu upravljanja na svim vrstama površina.

  • Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

    Dizajn s 4 LED fara po uzoru na motocikle za reli

    Već više od 40 godina Yamaha predstavlja jedan od vodećih svjetskih brandova u području reli vožnje, a robusni novi izgled modela Ténéré 700 inspiriran je najnovijim tvorničkim modelima trkaćih motocikala modela Dakar. Prepoznatljivi snažni, legendarni dizajn s 4 LED fara koji osvjetljavaju i najmračniju divljinu naglašava vjernu tehnologiju izrade ovog modela po uzoru na motocikle za reli.

  • Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

    Naopake vilice za duga putovanja

    Samo pogledajte prednji ovjes izrađen po uzoru na trkaće modele i bit će vam jasno da ovaj lagani, avanturistički model može savladati čak i najzahtjevnije terene. Zahvaljujući cijevima od 43 mm otpornima na savijanje i hodu prednjih kotača od 210 mm koje omogućuje glatku vožnju uz lagano upravljanje, podesive "upside down" vilice mogu savladati svaki zahtjevni teren na koji naiđete u svojim avanturama!

  • Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

    Daljinski podesivi stražnji amortizer

    Sofisticirani stražnji ovjes dizajniran je tako da vam omogući glatku i stabilnu vožnju u raznim uvjetima, na blatnim terenima ili na autocestama – bez obzira vozite li se sami, imate suputnika ili prevozite prtljagu. Zahvaljujući hodu kotača od 200 mm, ovaj sustav za vožnju po uzoru na motocikle za reli ima praktičan daljinski podešivač, omogućujući vam podešavanje postavki dok ste u pokretu.

  • Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

    Kokpit po uzoru na motocikle za reli

    Svaka značajka modela Ténéré 700, uključujući kokpit sa suženim upravljačima po uzoru na motocikle za reli, temeljito je testirana i ocijenjena na najizazovnijem terenu na prototipu modela Ténéré 700 World Raid. Razvijen uz pomoć prikupljenih iskustava avanturističkih motociklista iz svih krajeva svijeta, kokpit nudi kombinaciju izvanredne funkcionalnosti i dizajna po uzoru na trkaće motocikle.

  • Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

    21-inčni / 18-inčni kotači sa žbicama

    Baš kao Yamahini tvornički motocikli za vožnju relija, model Ténéré 700 opremljen je 21-inčnim prednjim kotačem i 18-inčnim stražnjim kotačem koji nude spoj male težine s ogromnom snagom i odlične izdržljivosti na udarce. Kako bi osigurali visoku razinu trenja i dugotrajno prianjanje na blatu i asfaltu, aluminijski kotači ovog modela opremljeni su gumama Pirelli Scorpion Rally.

  • Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

    Uski spremnik goriva za duga putovanja

    S obzirom na mogućnost prelaska preko 350 km uz jedno punjenje spremnika goriva, ovaj predivno dizajnirani spremnik goriva zapremnine od 16 litara pruža vam dodatan osjećaj sigurnosti na duljim putovanjima. S tankim stražnjim dijelom, ovaj kompaktni spremnik za gorivo osigurava optimalnu ergonomiju i dizajniran je tako vozaču da pruži udobnost u različitim sjedećim i stajaćim položajima za vožnju.

  • Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

    Kompaktna ploča s instrumentima po uzoru na motocikle za reli

    Kompaktna ploča s instrumentima modela Ténéré 700, izrađena po uzoru na motocikle za reli, smještena je centralnom mjestu na kokpitu kako biste mogli razmatrati niz informacija koje pruža bez potrebe za skidanjem pogleda s ceste ili terena. Kako bi zadovoljio potrebe avanturističkih motociklista, kokpit je dizajniran na način da olakša postavljanje dodatne navigacijske opreme dostupne na tržištu i pametnih telefona.

  • Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

    ABS sustav na uključivanje za podešavanja u pokretu

    Ténéré 700 opremljen je dvostrukim prednjim diskovima od 282 mm i stražnjim diskom od 245 mm koji, u kombinaciji s preciznim upravljačem, omogućuju izvanrednu izvedbu kočenja. Ako želite, tijekom vožnje možete privremeno onemogućiti kočioni sustav protiv blokiranja kotača te na taj način preuzeti potpunu kontrolu i namjerno zaključati stražnji kotač u oštrim zavojima ili na strmim nagibima.

  • Redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja

    Dobra zaštita motociklista

    Kombinacija ravnog sjedala s kompaktnim oklopom i uskim spremnikom goriva pruža ergonomski, uvučeni položaj za vožnju, a vjetrobran po uzoru na motocikle za reli, snažni plastični štitnici za ruke i lagani prednji ovjes nude pojačanu zaštitu od različitih vremenskih uvjeta pa je i najduža vožnja ugodna i opuštajuća.

  • Tehnički podaci

    AGREGAT    
    Tip agregata   Redna 2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
    Zapremina   689 cm³
    Promjer x hod   80.0 mm x 68,6 mm
    Omjer kompresije   11.5 : 1
    Maksimalna snaga   54 kW@ 90000 okr/min
    Maksimalan okretni moment   68.0 Nm @ 6.500 okr/min
    Sustav podmazivanja   Mokri karter
    Napajanje gorivom   Elektronsko ubrizgavanje goriva
    Tip spojke   Mokra, višelamelna
    Sustav paljenja   TCI
    Sustav pokretanja   Električno
    Sustav prijenosa   6 brzina
    Završni prijenos   Lanac
    ŠASIJA    
    Okvir   Čelične cijevi,dvostruke grede
    Sustav prednjeg ovjesa   USD teleskopske vilice
    Hod ovjesa sprijeda   210 mm
    Kut prednje vilice   28º
    Predtrag   126 mm
    Sustav stražnjeg ovjesa   Njihajuća ruka, podešavanje predopterećenja i povrata, (link suspenzija), Monoshock
    Hod ovjesa straga   200 mm
    Prednja kočnica   Hidraulični dvostruki diskovi, Ø 282 mm
    Stražnja kočnica   Jednostruki disk, Ø 245 mm
    Prednja guma    90/90R21M/C 54V M+S
    Stražnja guma   150/70R18M/C 70V M+S
    DIMENZIJE    
    Ukupna dužina   2.365 mm
    Ukupna širina   915 mm
    Ukupna visina   1.455 mm
    Visina sjedala   880 mm
    Međuosovinski razmak   1.590 mm
    Minimalna udaljenost od tla   240 mm
    Ukupna težina       - kg
    Kapacitet spremnika goriva   16 litara
    Kapacitet spremnika ulja    2.4 litara

    Izdvojeni proizvodi