Detalji
LINK NA DODATNU OPREMU:
https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-t-n-r/accessories/
LINK NA KONFIGURATOR OPREME:
https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-t-n-r/configurator/
Avantura zahtjeva vještinu, hrabrost i izdržljivost – kao i vjeru u Vaš stroj. Vjeru da će voljeti strmovite prijelaze preko rijeka i prašnjave ceste baš poput Vas. Vjeru da će biti udoban na beskrajnim autocestama. Vjeru da ima ono što je potrebno za svladavanje vijugavih planinskih cesta. Super Ténéré izrađen je od nule te predstavlja najuzbudljiviji avanturistički stroj za putovanja, kombinirajući čvrstoću i pouzdanost s malom težinom, jednostavnim rukovanjem i naprednim tehnologijama asistencije vozaču.
Yamaha je ovdje započela sa čistom vizijom i praznim papirom. Nastavljeno je s velikim i snažnim agregatom s dva redna cilindra kako bi motocikl bio kompaktan i uzak te 270 stupanjskim koljenastim vratilom za odličan osjećaj na gasu. Masa je pozicionirana centralno i nisko za lagano i agilno rukovanje. Ovaj motocikl je napravljen da bude čvrst, sa žbičanim naplatcima i ugrađenom zaštitiom agregata. Također, ovaj motocikl iznimno je komforan i praktičan na duljim putovanjima. Opremljen najnovijom tehnologijom asistenicije vozaču za sigurnu vožnju bez obzira na teren.
Uz ovaj poželjan,atraktivan i tehnički izuzetno napredan motocikl sada dobivate puno korisne dodatne opreme uračunate u cijenu motocikla:
Poderite asfalt i pomaknite planine pijeska s lakim, 1.199ccm, 270-stupanjskim rednim 2-cilindričnim strojem. Velik, fleksibilan okretni moment susreće se s 110 KS unutar agregata koji je montiran nisko u okviru radi oštrijeg upravljanja.
Niska i središnja masa bio je jedan od Yamahinih ključnih ciljeva dizajna. Primijetit ćete te učinke odmah – odlična ravnoteža i okretnost osjetit ćete kod malih brzina te na slobodnim površinama, te lagano, brzo upravljanje kada motocikl lagano usmjerite kroz zavoje na planinskim cestama.
Pametan ABS sustav predviđa klizanje kotača te glatko intervenira. Dok vam Unified Brake System pomaže odabrati između kočenja oba kotača samo s prednjom ručicom ili totalne kontrole nad svakim kotačem s dodirom najprije stražnje papučice za kočenje. Zajedno donose izvanrednu kontrolu u velikom rasponu uvjeta vožnje.
Odaberite stil vožnje i pritisnite gas s povjerenjem. Super Ténéré ima Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) s 3 moda kontrolom trakcije koja se može isključiti kad je vrijeme za malo pogona na stražnje kotače na zemlji. Motor također sadrži Yamahin D-MOD za biranje mape rada motora.
Za pouzdane perfomanse na najtežim uvjetima van ceste, Super Ténéré ima žbičane naplatke sa alu obrubima. Uzak prednji naplatak sadrži dvostruke prečke u obliku T na kraju naplatka, te tako omogućuje da se prečke još više križaju kako bi se stvorila krutost koju trebate za okretno upravljanje na cesti.
Pripremite motocikl za svaku situaciju - Super Ténéré upside-down vilice potpuno su podesive za pred opterećenje, kompresiju i povrat. Stražnji mono amortizer možete podesiti bez vađenja alata, olakšavajući tako pripremu motora za putnike i tešku prtljagu.
Podesite visinu sjedala na između 845-870 mm kako bi se prilagodili svojoj visini i željama položaja u vožnji.
Tehnički podaci
AGREGAT | ||
Tip agregata | Redna 2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila | |
Zapremina | 1.199 cm³ | |
Promjer x hod | 98.0 mm x 79.5 mm | |
Omjer kompresije | 11.0 : 1 | |
Maksimalna snaga | 82.4 kW (112 KS) @ 7.250 okr/min | |
Maksimalan okretni moment | 117.0 Nm (11.9 kg-m) @ 6.000 okr/min | |
Sustav podmazivanja | Zasebno uljno korito | |
Napajanje gorivom | Elektronsko ubrizgavanje goriva | |
Tip spojke | Mokra, višelamelna | |
Sustav paljenja | TCI | |
Sustav pokretanja | Električno | |
Sustav prijenosa | 6 brzina | |
Završni prijenos | Kardan | |
ŠASIJA | ||
Okvir | Čelični | |
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice, Ø 43 mm | |
Hod ovjesa sprijeda | 190 mm | |
Kut prednje vilice | 28º | |
Predtrag | 126 mm | |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuća ruka, podešavanje predopterećenja i povrata, (link suspenzija), Monoshock | |
Hod ovjesa straga | 190 mm | |
Prednja kočnica | Dvostruki diskovi, Ø 310 mm, valoviti diskovi | |
Stražnja kočnica | Jednostruki disk, Ø 282 mm, valoviti disk | |
Prednja guma | 110/80R19M/C 59V | |
Stražnja guma | 150/70R17M/C 69V | |
DIMENZIJE | ||
Ukupna dužina | 2.255 mm | |
Ukupna širina | 980 mm | |
Ukupna visina | 1.410 / 1.470 mm | |
Visina sjedala | 845 / 870 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.540 mm | |
Minimalna udaljenost od tla | 190 mm | |
Ukupna težina | 257 kg | |
Kapacitet spremnika goriva | 23 litara | |
Kapacitet spremnika ulja | 4.2 litara |