Detalji
POSEBAN POPUST ZA AUTO ŠKOLE !
LINK NA DODATNU OPREMU:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/accesso...
Nadahnut konceptom Dark Side of Japan, MT-07 preko noći je osvojio Europu i trenutno je jedan od najprodavanijih Yamahinih motocikala svih vremena. Jasno je zašto je toliko vozača odabralo ovaj uzbudljivi Hyper Naked model.
Njegov kompaktni redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja izrađen je da vam pruži snažni linearni okretni moment za uzbudljivo ubrzanje uz izvanrednu ekonomičnost.
Novi odvažni oklop i bolji zračni ulazi naglašavaju snažan izgled serije MT, a novo sjedalo pruža poboljšani položaj za vožnju. S poboljšanim prednjim i stražnjim ovjesom, kompaktna cjevasta šasija modela MT-07 kreće se točno kamo je usmjerite...i vodi vas ravno u koncept Dark Side of Japan.
Ono što MT-07 čini toliko posebnim njegov je redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja koji je osmislila Yamaha. 270-stupanjska radilica zahvaljujući neravnomjernim intervalima paljenja pruža snažan osjećaj ubrzanja i izvrsnu trakciju, a linearno razvijanje snažnog okretnog momenta jamči vrhunske performanse.
Kako bi se postiglo jednostavno upravljanje i visoka razina agilnosti, MT-07 opremljen je laganim i uskim čeličnim okvirom koji koristi pogonski agregat kao dio podvozja. Snažan i lagan okvir u kombinaciji s kratkim međuosovinskim razmakom i prerađenim ovjesom jamči izuzetno uzbudljivu vožnju.
Uzbudljivi model u ponudi Hyper Naked motocikala dizajniran je s ciljem pružanja vrhunskog užitka vožnje i osjećaja trenutačne kontrole. Dimenzije okvira i raspodjela težine pažljivo su osmišljeni kako bi pojačali osjećaj uzbuđenja koje donosi ubrzanje te kako bi se vozač osjetio povezan s motociklom.
Uz tekućinom hlađeni agregat, lagani okvir i novi zreli dizajn oklopa, MT-07 nevjerojatno je svestran motocikl ogoljenog dizajna koji uspješno kombinira vrhunske performanse s pristupačnom cijenom i izvanrednom ekonomičnošću goriva, a sve to čini ga idealnim i za nove i za iskusne vozače.
Novi spremnik za gorivo i odvažne zračne lopatice daju modelu MT-07 agresivniji dojam i naglašavaju izgled serije MT. Novo sjedalo i odvojeni crni bočni oklopi pojačavaju dizajn motocikla s položajem prema naprijed i ističu njegov sportski izgled. Novo istaknuto prednje svjetlo i stražnje svjetlo nadahnuto modelom MT-09 poboljšavaju ukupnu kvalitetu i stil.
Prednje vilice imaju poboljšane značajke za bolje sportske karakteristike, dok stražnji amortizer sada ima regulator povratne amortizacije koji olakšava prilagodbu ovjesa. Uz prednji i stražnji sustav ovjesa od 130 mm, MT-07 ima uglađene, napredne i predvidljive performanse, što ga čini idealnim za široki raspon uvjeta vožnje.
MT-07 opremljen je potpuno novim dizajnom sjedala koji pruža poboljšani položaj za vožnju vozača svih veličina. Prednji dio novog sjedala sada se može produljiti do stranica stražnjeg dijela spremnika za gorivo, što pruža veću udobnost, a novi oblik daje modelu MT-07 i bolje integrirani profil i snažniji identitet serije MT.
Visoko napredni instrumenti montirani su izravno na vrh upravljača kako bi vozač imao neometan pregled ceste ispred sebe. Lako čitljiv LED zaslon sadrži pokazivač stupnja prijenosa i mjerač razine goriva, a tahometar sa stupcima sadrži najviše stupce u rasponu od 4.000 do 8.000 okr/min gdje se nalazi najsnažniji okretni moment.
Osim verzije modela MT-07 s punom snagom, koja razvija 55,0 kW (74,8 KS) pri 9000 o/min, Yamaha nudi i poseban model s 35 kW koji je idealan motocikl ako imate dozvolu A2. Taj ograničeni model ipak osigurava okretni moment pri niskom do srednjem rasponu broja okretaja za brzo ubrzavanje pri niskom broju okretaja, što ga čini omiljenim među novim vozačima.
Jedna od prvih stvari koje ćete primijetiti pri vožnji na modelu MT-07 jest njegova nevjerojatna okretnost i upravljivost. S malom težinom od samo 164 kg, kao i kompaktnom šasijom i kratkim međuosovinskim razmakom od 1400 mm, ovaj moćni Hyper Naked model uvijek je uzbudljivo voziti.
Tehnički podaci
AGREGAT | ||
Tip agregata | 2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila | |
Zapremina | 689 cm³ | |
Promjer x hod | 80.0 mm x 68.6 mm | |
Omjer kompresije | 11.5 : 1 | |
Maksimalna snaga | 55.0 kW (74.8 KS) @ 9.000 okr/min | |
Maksimalan okretni moment | 68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6.500 okr/min | |
Sustav podmazivanja | Uljna pumpa | |
Napajanje gorivom | Ubrizgavanje goriva | |
Tip spojke | Mokra, višelamelna | |
Sustav paljenja | TCI | |
Sustav pokretanja | Električno | |
Sustav prijenosa | 6 brzina | |
Završni prijenos | Lanac | |
ŠASIJA | ||
Okvir | Čelični | |
Sustav prednjeg ovjesa | Teleskopske vilice | |
Hod ovjesa sprijeda | 130 mm | |
Kut prednje vilice | 24º 50 | |
Predtrag | 90 mm | |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuća ruka (Link suspenzija) | |
Hod ovjesa straga | 130 mm | |
Prednja kočnica | Dvostruki diskovi, Ø 282 mm | |
Stražnja kočnica | Jednostruki disk, Ø 245 mm | |
Prednja guma | 120/70 ZR 17M/C(58W) | |
Stražnja guma | 180/55 ZR 17M/C(73W) | |
DIMENZIJE | ||
Ukupna dužina | 2.085 mm | |
Ukupna širina | 745 mm | |
Ukupna visina | 1.090 mm | |
Visina sjedala | 805 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.400 mm | |
Minimalna udaljenost od tla | 140 mm | |
Ukupna težina | ABS 182 kg | |
Kapacitet spremnika goriva | 14 litara | |
Kapacitet spremnika ulja | 3.0 litara |