NaslovnaMotocikliHyper Naked

MT 09 2021

galerija

MT 09 2021

na upit

Detalji

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcy...

Izvorni MT-09 bio je potpuno nova vrsta japanskog stroja koja je stvarnu uzbudljivost i čiste osjećaje vratila natrag u motociklistički svijet. Nadahnuo je više od 50.000 europskih vozača da budu dio rastućeg Hyper Naked pokreta. Sada je stigao potpuno novi MT-09 koji je izrađen kako bi se priključio tamnoj strani Japana!

Njegov CP3 agregat velikog kapaciteta, zapremnine 889 ccm, usklađen je s normom EU5 i pruža veću razinu okretnog momenta pri nižim brzinama, što vam daje još više eksplozivnih ubrzavanja i veće performanse usmjerene na cestu. Tehnološki napredni 6-osni IMU upravlja najboljim elektroničkim pomagalima u klasi kako bi vam osigurao potpuni nadzor. Sustav QSS omogućuje iznimno brzo prebacivanje u viši stupanj prijenosa i stabilnije prebacivanje u niži stupanj prijenosa.

Za iznimno oštro upravljanje, novi model ima kompaktno aluminijsko podvozje, zajedno s prilagodljivim ovjesom i iznimno laganim kotačima. Dvostruke prednje kočnice promjera 298 mm s radijalnim glavnim cilindrom osiguravaju kontrolu vrhovima prstiju. I radikalni stil sljedeće generacije i dizajn potpuno otkrivenog podvozja potvrđuju da je model MT-09 vrhunski Hyper Naked model.

Kratki pregled

  • CP3 agregat zapremnine 889 ccm usklađen s normom EU5
  • Potpuno novi lagani aluminijski okvir lijevan metodom kontroliranog punjenja (CF)
  • Dizajn i stil sljedeće generacije
  • 6-osovinska IMU (Inertial Measurement Unit) uz dodatna pomagala za vožnju osjetljiva na naginjanje
  • TFT zaslon u boji od 3,5 inča
  • Kompaktno, dvofunkcionalno LED glavno svjetlo
  • Quick Shift System (QSS)
  • Lagani i čvrsti kotači „SpinForged”
  • Novi podesivi sustav ovjesa
  • Radijalni glavni cilindar prednje kočnice

  • alt

    CP3 agregat zapremnine 889 ccm usklađen s normom EU5

    Novorazvijeni 3-cilindrični agregat od 889 ccm lakši je, brži i moćniji, s više okretnog momenta pri nižim okr/min. Novi sustav usisa i ispuha proizvode predivan zvuk koji poboljšava osjećaj ubrzavanja. Nove brizgaljke goriva pružaju veću učinkovitost, a optimizirani omjeri mjenjača i preuređena A&S protuklizna spojka podudaraju se s većom snagom agregata usklađenog s normom EU5.

  • alt

    Potpuno novi lagani aluminijski okvir lijevan metodom kontroliranog punjenja (CF)

    Potpuno novi kompaktni dizajn aluminijskog okvira lijevanog metodom kontroliranog punjenja (CF), suvremeni je pogled na Deltabox izgled. Viša razina krutosti podvozja kako bi se poboljšale povratne informacije vozaču, stabilnost i povećani prozor dinamične vožnje. Optimizirana pokretna struktura stražnje vilice, lagano i tanko podvozje te opušteniji osjećaj svakodnevnog partnera.

  • alt

    Dizajn i stil sljedeće generacije

    Čista, ogoljena i prekrasna nova generacija MT dizajnerskog jezika vodi Hyper Naked asortiman u novo desetljeće. Minimalistički „otkriveni” stil oslobađa se nepotrebnog oklopa i upotrebljava samo okvir i strukturne komponente kako bi izrazio lakoću i okretnost – dok nova Crystal Graphite završna boja okvira naglašava funkcionalnu ljepotu mehaničkih dijelova.

  • alt

    6-osovinska IMU (Inertial Measurement Unit) uz dodatna pomagala za vožnju osjetljiva na naginjanje

    Razvijen iz modela YZF-R1, kompaktni novi 6-osni IMU upravlja tehnološki naprednim pomagalima za vožnju modela MT-09, uključujući 3 načina rada sustava kontrole proklizavanja osjetljivog na naginjanje, sustava kontrole proklizavanja nadzorom snage (TCS, Traction Control System), sustava kontrole proklizavanja nadzorom nagiba stražnjeg kotača (SCS, Slide Control System), sustava nadzora podizanja prednjeg kotača (LIF, LIFt Control System) i sustava upravljanja kočenjem (BC, Brake Control). Uz ovu najbolju tehnologiju elektroničkog upravljanja, potpuno novi MT-09 pruža vam vrhunsku kontrolu u različitim vremenskim i površinskim uvjetima.

  • alt

    TFT zaslon u boji od 3,5 inča

    TFT zaslon u boji od 3,5 inča ima trakasti brzinomjer, koji mijenja boju kako brzina okretaja u minuti raste ili pada, kao i sat te zaslone za gorivo, prosječnu kilometražu, temperaturu vode, temperaturu zraka i indikator mjenjača. Prekidači na upravljaču omogućuju jednostavnu promjenu prikaza i informacija, kao i prilagodbu postavki na neobveznim izvornim Yamahinim grijačima ručica.

  • alt

    Kompaktno, dvofunkcionalno LED glavno svjetlo

    Kompaktno i zgodno dvofunkcionalno jednostruko LED glavno svjetlo daje snažna kratka i duga svjetla uz izvrsno širenje snopa mekih rubova prihvatljivog oku. Ovo jednostruko prednje projektorsko svjetlo daje potpuno novom modelu MT-09 uistinu prepoznatljivo lice sljedeće generacije, a bočna LED pozicijska svjetla projiciraju potpis u obliku slova Y koji se poklapa s LED stražnjim svjetlom.

  • alt

    Quick Shift System (QSS)

    Novi sustav Quick Shifter za mijenjanje prema gore i dolje poboljšava iskustvo sportske vožnje omogućujući iznimno brze promjene brzina za izvanredno ubrzavanje snažnijeg CP3 agregata zapremnine 889 ccm. Funkcija prebacivanja prema dolje omogućuje glatko prebacivanje stupnjeva prijenosa koje održava stabilnost podvozja čak i u zavojima, pružajući osjećaj većeg nadzora pri usporavanju.

  • alt

    Lagani i čvrsti kotači SpinForged

    Težeći 700 g manje od prethodnog modela, novi kotači kružnim postupkom stanjene stjenke naplatka pružaju izvanrednu okretnost podvozja smanjenjem momenta inercije straga za 11 %. Ova smanjena neovješena težina poboljšava i performanse ovjesa, a doprinosi dojmljivom poboljšanju učinkovitosti goriva od 9%.

  • alt

    Prilagodljiv ovjes

    Potpuno prilagodljiva prednja vilica s cijevima promjera 41 mm funkcionira s pomoću optimiziranih postavki koje pristaju karakteru kompaktnog novog okvira iznimne krutosti i smanjuju tendenciju izbacivanja, dajući uglađeniju i kontroliraniju vožnju. Prilagodljiv stražnji ovjes ima nove postavke kao i izmijenjene spone kako bi pristajali potpuno novoj stražnjoj vilici iznimne krutosti.

  • alt

    Radijalni glavni cilindar prednje kočnice

    Najsuvremeniji sustav kočenja modela MT-09 ima prednji radijalni glavni cilindar koji generira linearnu snagu hidrauličkog pritiska na 4-klipne čeljusti koje su postavljene na dvostruke prednje diskove od 298 mm, što osigurava odlična kočiona svojstva laganim pritiskom vrhom prsta. Ovo je tek drugi model Yamahe iz redovite proizvodnje koji ima koristi od ove napredne trkaće tehnologije.

Tehnički podaci

AGREGAT    
Tip agregata   3 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina   890 cm³
Promjer x hod   78.0 mm x 62.1 mm
Omjer kompresije   11.5 : 1
Maksimalna snaga   87.5 kW (119 KS) @ 10.000 okr/min
Maksimalan okretni moment   93 Nm (9.5 kg-m) @ 8.500 okr/min
Sustav podmazivanja   Uljna pumpa
Napajanje gorivom   Ubrizgavanje goriva
Tip spojke   Mokra, višelamelna
Sustav paljenja   TCI
Sustav pokretanja   Električno
Sustav prijenosa   6 brzina
Završni prijenos   Lanac
ŠASIJA    
Okvir   Aluminijski
Sustav prednjeg ovjesa   USD teleskopske vilice
Hod ovjesa sprijeda   130 mm
Kut prednje vilice   25º
Predtrag   103 mm
Sustav stražnjeg ovjesa   Njihajuća ruka (Link suspenzija)
Hod ovjesa straga   122 mm
Prednja kočnica   Dvostruki diskovi, Ø 298 mm
Stražnja kočnica   Jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma   120/70ZR17M/C (58W)
Stražnja guma   180/55ZR17M/C (73W)
DIMENZIJE    
Ukupna dužina   2.090mm
Ukupna širina   795 mm
Ukupna visina   1.190 mm
Visina sjedala   825 mm
Međuosovinski razmak   1.430 mm
Minimalna udaljenost od tla   140 mm
Ukupna težina   ABS 189 kg
Kapacitet spremnika goriva   14 litara
Kapacitet spremnika ulja   3.5 litara

Izdvojeni proizvodi