POSEBNA PONUDA MODEL 2023 MPC: 18.799 EUR
MT-10 SP sljedeći je korak u razvoju i spreman je uvesti vas u vrhunsko iskustvo vožnje. Obnovljen agregat CP4 udovoljava normi EU5 i najsnažniji je u liniji Hyper Naked. Radikalno novi poluaktivni elektronički ovjes i tehnološki napredna pomagala za vozača predstavljaju početak uzbudljivog novog razdoblja potpunog izostanka mehaničke povezanosti ručice i leptira gasa.
Ovaj brutalan i prepoznatljiv ogoljeni sportski motocikl, prvi je motocikl na svijetu opremljen potpuno novim elektronički kontroliranim ovjesom sa 6 načina rada marke Öhlins, koji ima klipni razvodni ventil. U poluaktivnom načinu rada sila prigušivanja automatski se prilagođuje uvjetima vožnje, dajući najveći stupanj preciznosti podvozja pri kočenju, ubrzanju i skretanju.
Kako biste u potpunosti iskoristili povećanu snagu i okretni moment agregata zapremnine 998 ccm, postoji 6-osna jedinica za mjerenje inercije (IMU, engl. Inertial Measurement Unit) koja kontrolira vuču, proklizavanje, podizanje prednjeg kotača, kočenje motorom i snagu kočenja. Ekskluzivna oprema modela MT-10 SP obuhvaća trodijelni donji pokrov i opletene kočne cijevi – a uz dinamičnu boju Icon Performance i vrhunsku završnu obradu, ovaj MT-10 SP ima sve.
Nakon što je prije gotovo deset godina prvi put predstavljen model MT, na ulicu je donio potpuno nove emocije u vožnji. Budući da je na svakom modelu MT jasna usredotočenost na okretni moment, agilnost i osjećaj. Uz sirovi i beskompromisni stil, vrhunsku završnu obradu i najnevjerojatniju tehnologiju, MT-10 SP sljedeći je korak u razvoju i podiže iskustvo vožnje modela iz asortimana Hyper Naked na posve novu razinu.
Kratki pregled
- Druga generacija elektroničkog ovjesa marke Öhlins
- Trodijelni pokrov donjeg dijela
- Opletene cijevi kočnice
- Posebna boja Icon Performance
- Radijalni glavni cilindar marke Brembo
- Agregat CP4 zapremnine 998 ccm koji udovoljava standardu EU5
- Sustav gasa APSG s mogućnošću odabira načina rada PWR-a
- Ispušni sustav od titana
- Sustav brzog mijenjanja (QSS, engl. Quick Shift System) u više i niže brzine
- IMU sa 6 osi s potpunim kompletom pomoći za vozača
- TFT mjerač od 4,2 " s odabirom Načina vožnje
- Tempomat i limitator brzine
Agregat
Tip agregata |
hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila |
Zapremina |
998cc |
Provrt x hod |
79,0 mm x 50,9 mm |
Omjer kompresije |
12 : 1 |
Maksimalna snaga |
122,0 kW (165,9KS) @ 11.500 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
112,0 Nm (11,4 kg-m) @ 9.000 okr/min |
Sustav podmazivanja |
Mokri karter |
Tip kvačila |
Mokro, Višestruki diskovi |
Rasplinjač |
Ubrizgavanje goriva |
Sustav paljenja |
TCI |
Sustav pokretanja |
Električno |
Sustav prijenosa |
Stalan otvor, 6-brzinski |
Završni prijenos |
Lanac |
Fuel consumption |
6,83 l/100km |
CO2 emission |
159 g/km |
Šasija
Okvir |
Aluminijski Deltabox |
Sustav ovjesa sprijeda |
Teleskopske vilice, Ø 43 mm |
Hod ovjesa sprijeda |
120 mm |
Kut prednje vilice |
24º |
Predtrag |
102 mm |
Sustav ovjesa straga |
Njihajuča ruka, (link ovjes) |
Hod ovjesa straga |
120 mm |
Prednja kočnica |
hidraulični dvostruki disk, Ø 320 mm |
Stražnja kočnica |
Hidraulični disk, Ø 220 mm |
Prednja guma |
120/70 ZR17 M/C (58W) |
Stražnja guma |
190/55 ZR17 M/C (75W) |
Dimenzije
Ukupna dužina |
2.100 mm |
Ukupna širina |
800 mm |
Ukupna visina |
1.165 mm |
Visina sjedala |
835 mm |
Međuosovinski razmak |
1.405 mm |
Minimalna udaljenost od tla |
135 mm |
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva) |
214 kg |
Kapacitet spremnika goriva |
17 Litara |
Kapacitet spremnika za ulje |
4,9 Litara |