galerija

MT 10 SP

132.000,00 kn

Detalji

LINK NA DODATNU OPREMU:

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/mt/mt-10.aspx?view=accessories#/

LINK NA KONFIGURATOR OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/hyper-naked/mt-10-sp.aspx?view=configure

Stiže erupcija tame - a nakon što iskusite performanse modela MT-10 SP, bit ćete sigurni kako ste u potpunosti doživjeli novi stil Dark Side of Japan.

Ova posebna izvedba modela MT-10 opremljena je elektroničkim trkaćim ovjesom Öhlins za maksimalnu kontrolu - kao i ekskluzivnim TFT zaslonom u boji i posebnim trkaćim bojama.

Tehnologija poput sustava kontrole protiv proklizavanja, pomoćne i klizne spojke te sustava Quick Shifter može podnijeti brutalnu snagu agregata od 998 ccm. Moćan linearan okretni moment u kombinaciji s izvanrednom pokretljivosti šasije čine ovaj model definitivnim Hyper Naked motociklom. Yamaha MT-10 SP: brzina tame.

Detalji

  • Potpuno podesiv Öhlins elektronski ovjes
  • Ekskluzivna shema plavo-srebrne boje
  • Ekskluzivan TFT zaslon u boji
  • 4-cilindrični "CP4" agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja s velikim okretnim momentom
  • Tehnologija agregata i šasije proizašla iz modela YZF-R1
  • Snažan i linearan okretni moment u niskim i srednjim rasponima
  • YCC-T, D-MOD i sustav kontrole proklizavanja (TCS)
  • A&S spojka i sustav Quick Shifter (QSS)
  • Iznimno kratki međuosovinski razmak, aluminijska šasija Deltabox
  • Dinamična silueta s položajem prema naprijed
  • Uspravan položaj vožnje s naginjanjem prema naprijed
  • Kočnice odličnih specifikacija s radijalnim prednjim čeljustima

4-cilindrični CP4 agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja

4-cilindrični CP4 agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja

Tekućinom hlađeni 4-cilindrični redni agregat od 998 ccm izveden iz modela YZF-R1 ima nove sustave usisa, ispuha i ubrizgavanja goriva koji doprinose performansama u području niskih i srednjih okretaja. Uzbudljivi agregat zahvaljujući neravnomjernom rasporedu paljenja 270° – 180° – 90° – 180° trenutno isporučuje linearni okretni moment i preciznu kontrolu.

Tehnologija elektronske kontrole

Tehnologija elektronske kontrole

Kako bi se postigao najviši stupanj upravljivosti za vozača, model MT-10 opremljen je sustavom Yamaha Chip Controlled Throttle (YCC-T) te jednostavno podesivim tempomatom koji radi na brzinama većim od 50km/h. Sustav Yamaha D-MOD karakterizira tri moda rada agregata za različite uvjete, a na utičnicu od 12V DC možete priključiti različitu dodatnu opremu.

Kontrola proklizavanja te A&S spojka

Kontrola proklizavanja te A&S spojka

Kako bi se snaga agregata s neravnomjernim rasporedom paljenja i snažnim okretnim momentom uglađeno i učinkovito prenijela na površinu ceste, model MT-10 ima podesivi sustav kontrole proklizavanja (TCS) s tri moda rada. Za preciznu kontrolu tijekom ubrzanja i usporavanja ugrađena je kompaktna klizna A&S spojka.

Uspravan položaj vožnje sa siluetom težine usmjerene prema naprijed

Uspravan položaj vožnje sa siluetom težine usmjerene prema naprijed

Odnos upravljač/sjedalo/oslonci za noge daje položaj za vožnju s blagim nagibom prema naprijed koji omogućava potpuno iskorištavanje linearnog okretnog momenta. Vrhunski model MT radi isticanja dinamičnog izgleda "težine usmjerene prema naprijed" ima kompaktne bočne oklope s poklopcima oblikovanima poput cijevi te naglašen poklopac spremnika goriva.

Kratki međuosovinski razmak od 1.400 mm pruža ultimativnu pokretljivost

Kratki međuosovinski razmak od 1.400 mm pruža ultimativnu pokretljivost

Kompaktni i lagani oklop modela MT-10 nastao je na temelju nagrađenog dizajna modela YZF-R1. Novi predvodnik u klasi iznimnu pokretljivost i jednostavno te neutralno upravljanje postiže zahvaljujući precizno podešenim postavkama geometrije i iznimno kratkom međuosovinskom razmaku od samo 1.400 mm – zato se ubraja među najkompaktnije modele u klasi 1.000 ccm.

Lagani aluminijski Deltabox okvir i njihajuća ruka

Lagani aluminijski Deltabox okvir i njihajuća ruka (LINK OVJES)

Vrhunski MT opremljen je laganim aluminijskim Deltabox okvirom i u gornjem dijelu ojačanom i iznimno dugom aluminijskom njihajućom rukom s optimiziranim odnosom snage i čvrstoće. Dizajn utemeljen na modelu YZF-R1 osigurava u klasi najbolju upravljivost uz stabilnost vožnje na ravnini i laganu okretnost.

Potpuno podesiv prednji i stražnji ovjes

Potpuno podesiv prednji i stražnji  OHLINS ovjes

Baziran na ovjesu modela YZF-R1, potpuno podesive 43 mm prednje vilice te sustavi Monocross stražnjeg ovjesa ubrajaju se u najnaprednije sustave ovjesa u kategorije naked motocikala od 1.000 ccm. Zahvaljujući postavkama specifičnim za ovaj model, sustav ovjesa je razvijen na natjecanjima te doprinosi izvrsnoj preciznosti upravljanja i udobnosti u vožnji.

Standardno se ugrađuju radijalne kočione čeljusti te ABS sustav

Standardno se ugrađuju radijalne kočione čeljusti te ABS sustav

MT-10 je oblikovan za izvrsnost u svakoj kategoriji, uključujući i učinkovitost kočnica. Dvostruki plivajući prednji diskovi od 320 opremljeni su radijalnim čeljustima s 4 klipa koji stvaraju nevjerojatnu snagu kočenja uz precizno upravljanje, a stražnji disk od 220 mm pruža dobar osjećaj upravljanja. ABS sustav kao standard.

Višefunkcijski LCD instrumenti

Višefunkcijski LCD instrumenti

Višefunkcijska LCD instrument tabla obuhvaća digitalni brzinomjer s brojačem okretaja u stupcima, kao i mjerač goriva, brojač kilometara i indikator/pokazivač stupnja prijenosa. Također postoji indikator za izmjenu stupnjeva prijenosa koji se može podesiti prema različitim stilovima vožnje, a mnoštvo svjetala prikazuje različite funkcije, opomene i upozorenja.

Kompaktna dvostruka LED prednja svjetla

Kompaktna dvostruka LED prednja svjetla

Na laganoj prednjoj maski montiranoj na okvir, koja naglašava agresivan izgled motocikla i siluetu s težinom usmjerenom prema naprijed, nalazi se sklop kompaktnog dvostrukog LED prednjeg svjetla koji modelu MT-10 daje moćan izgled. Potpuna opremljenost LED svjetlima naglašava visoke specifikacije motocikla.

Nova i dinamična MT boja

Nova i dinamična MT boja

Za MT modele dostupna je opcija s jarkim bojama koja ističe dinamičan izgled i naglašava jedinstveni i agresivni dizajn težine usmjerene prema naprijed. Svijetla nijansa fluorescentne žute koristi se za lagane naplatke, dok je oklop završno obojan zagasitom sivom bojom koja pojačava osobiti i snažni izgled motocikla.

Tehnički podaci

Agregat

Tip agregata

hlađenje tekućinom, 4-takta, DOHC, 4-ventila

Zapremina

998cc

Provrt x hod

79,0 mm x 50,9 mm

Omjer kompresije

12 : 1

Maksimalna snaga

118,0 kW (160,4KS) @ 11.500 okr/min

Maksimalan okretni moment

111,0 Nm (11,3 kg-m) @ 9.000 okr/min

Sustav podmazivanja

Mokri karter

Tip kvačila

Mokro, Višestruki diskovi

Rasplinjač

Ubrizgavanje goriva

Sustav paljenja

TCI

Sustav pokretanja

Električno

Sustav prijenosa

Stalan otvor, 6-brzinski

Završni prijenos

Lanac

Fuel consumption

8,0 l/100km

CO2 emission

185 g/km

Šasija

Okvir

Aluminijski Deltabox

Sustav ovjesa sprijeda

Teleskopske vilice, Ø 43 mm

Hod ovjesa sprijeda

120 mm

Kut prednje vilice

24º

Predtrag

102 mm

Sustav ovjesa straga

Njihajuča ruka, (link ovjes)

Hod ovjesa straga

120 mm

Prednja kočnica

hidraulični dvostruki disk, Ø 320 mm

Stražnja kočnica

Hidraulični disk, Ø 220 mm

Prednja guma

120/70 ZR17 M/C (58W)

Stražnja guma

190/55 ZR17 M/C (75W)

Dimenzije

Ukupna dužina

2.095 mm

Ukupna širina

800 mm

Ukupna visina

1.110 mm

Visina sjedala

825 mm

Međuosovinski razmak

1.400 mm

Minimalna udaljenost od tla

130 mm

Težina (s punim spremnikom ulja i goriva)

210 kg

Kapacitet spremnika goriva

17 Litara

Kapacitet spremnika za ulje

3,9 Litara

Dokumenti

pdf2017-yamaha-mt-10sp.pdf (1,85 mb)

Izdvojeni proizvodi