Dinamični supersportski model R125 ima tehnološki napredni agregat EU5 od 125 ccm, lagano podvozje i oklop u stilu trkaćeg modela MotoGP®, što ga čini najpoželjnijim u klasi od 125 ccm. Uz povijesni trkaći dizajn bijele i crvene boje kojim se slavi Yamahinih 60 godina utrkivanja na natjecanju za Veliku nagradu, zapanjujući novi model R125 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu unosi kultni stil trkaćih motocikala u klasu 125 ccm!
Aerodinamično oklop modela R125 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu ima Yamahinu grafiku „speed block” crvene boje koju su proslavili Yamahini trkaći motocikli na utrkama za Veliku nagrdu od 1961. I baš kao i strojevi koji su osvojili Svjetsko prvenstvo, ova ekskluzivna lagana serija R isporučuje se s kotačima zlatne boje, prednjim blatobranom crvene boje i prednjom pločicom za natjecateljski broj žute boje te znakom za 60. obljetnicu i debelom prugom crvene boje koja se proteže gornjim dijelom spremnika za gorivo i stražnjim krajem, što označava njegovu čistu trkaću DNK.
Za izvanredno držanje ceste, kompaktna šasija Deltabox ima prednju USD vilicu od 41 mm i laganu aluminijsku stražnju vilicu, kao i vrhunske kočnice i lagane kotače. Spojka Assist & Slipper (A&S) daje vam povećanu upravljivost pri usporavanju, a aerodinamična konstrukcija zapanjujućeg izgleda s oklopom i kokpitom nadahnutima modelom M1 čini ovaj model za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu najpoželjnijim supersport modelom od 125 ccm i potvrđuje vaš ulazak u R/svijet.
Yamaha je osvojila prvo od mnogih svjetskih prvenstava nekoliko godina nakon osnivanja tvrtke. Do sada su tvornički motocikli tvrtke Yamaha odnijeli više od 500 pobjeda na Velikoj nagradi, a povijesna trkaća shema bijele i crvene boje na modelu R125 za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu odaje počast 60-godišnjem natjecanju na najvišoj razini.
Kratki pregled
- Boje modela za 60. obljetnicu svjetskog natjecanja za Veliku nagradu
- Tehnološki napredni agregat EU5 zapremnine 125 ccm sa sustavom promjenjivog razvoda ventila
- Izvrsna učinkovitost sagorijevanja
- Deltabox okvir za precizno rukovanje i upravljanje
- Lagana aluminijska stražnja vilica za stabilnost pri velikim brzinama
- A&S (Assist and Slipper, Pomoćna i klizna) spojka
- Dizajn konstrukcije s DNK-om serije R
- Spremnik goriva od 11 litara
- Kokpit nadahnut modelom M1
- LCD instrumenti visoke vidljivosti
- Sportski i udoban položaj u vožnji
- Široka stražnja guma presjeka 140 mm
AGREGAT |
|
|
Tip agregata |
|
1 cilindar, hlađenje tekućinom, 4 takta, SOHC, 4 ventila |
Zapremina |
|
124.7 cm³ |
Promjer x hod |
|
52.0 mm x 58.6 mm |
Omjer kompresije |
|
11.2 : 1 |
Maksimalna snaga |
|
11.0 kW (15.0 KS) @ 9.000 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
|
12.24 Nm (1.25 kg-m) @ 8.000 okr/min |
Sustav podmazivanja |
|
Uljna pumpa |
Napajanje gorivom |
|
Elektronsko ubrizgavanje goriva |
Tip spojke |
|
Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja |
|
TCI (digitalno) |
Sustav pokretanja |
|
Električno |
Sustav prijenosa |
|
6 brzina |
Završni prijenos |
|
Lanac |
ŠASIJA |
|
|
Okvir |
|
Čelični Deltabox |
Sustav prednjeg ovjesa |
|
Teleskopske vilice USD |
Hod ovjesa sprijeda |
|
130 mm |
Kut prednje vilice |
|
24.2º |
Predtrag |
|
86.1 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa |
|
(link suspenzija), Monoshock, podešavanje predopterećenja opruge |
Hod ovjesa straga |
|
114 mm |
Prednja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 292 mm |
Stražnja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 220 mm |
Prednja guma |
|
100/80-17 M/C |
Stražnja guma |
|
140/70-17 M/C |
DIMENZIJE |
|
|
Ukupna dužina |
|
1.990 mm |
Ukupna širina |
|
755 mm |
Ukupna visina |
|
1.140 mm |
Visina sjedala |
|
820 mm |
Međuosovinski razmak |
|
1.325 mm |
Minimalna udaljenost od tla |
|
160 mm |
Ukupna težina |
|
142 kg |
Kapacitet spremnika goriva |
|
11 litara |
Kapacitet spremnika ulja |
|
1.15 litara |