galerija

XSR 700

 62.900,00 kn  55.500,00 kn

Detalji

XSR 700 2016 MPC: 55.500,00 kn (samo zelena boja)

XSR 700 2017 MPC: 59.900,00 kn (zelena,srebrna,crna boja)

XSR 700 2018 MPC: 62.900,00 kn (crvena boja,sivo-crvena)

LINK NA KONFIGURATOR DODATNE OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/products/motorcycles/sport-heritage/xsr700/configurator/

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/eu/en/products/motorcycles/sport-heritage/xsr700/accessories/

XSR700 ostavlja ozbiljan dojam. Pruža bezvremenski osjećaj povijesnih ikona i tehnologiju budućnosti za čisti užitak u vožnji. S visokim okretnim momentom i iznimno upravljivim okvirom, namijenjen je svima koji cijene sportsko naslijeđe i uživaju u vožnji.

Značajka najnaprednijeg rednog 2-cilindričnog agregata od 689 ccm je naš poseban "neravnomjeran raspored paljenja" koji omogućava razvoj linearnog okretnog momenta za iznimno ubrzanje. Uzak i lagani okvir motocikla XSR700 retro stila omogućuje iznimnu okretnost i rukovanje.

Za XSR700 preuzet je najbolji dizajn u povijesti tvrtke Yamaha kao počast prošlosti, no ipak je to motocikl budućnosti.

Detalji

  • Izrađen za optimalno uživanje u vožnji
  • Retro prednje i stražnje svjetlo
  • Kožno sjedalo retro izgleda s dvobojnom teksturom
  • Gume Pirelli Phantom s autentičnim uzorkom gazišta
  • Izvanredna ekonomičnost goriva
  • Težina motocikla od svega 164 kg (suha težina)
  • Aluminijski spremnik goriva
  • Redni 2-cilindrični, 4-taktni agregat od 689 ccm hlađen tekućinom
  • Dizajn s položajem prema naprijed i posebno oblikovan oklop
  • Neravnomjeran raspored paljenja s 270-stupanjskom radilicom
  • Snažan okretni moment razvija se linearno
  • Dvostruki prednji diskovi promjera 282 mm s 4-klipnim čeljustima

  • Retro stil s dijelovima visoke kvalitete

    XSR700 s kožnim sjedalom i dvobojnom teksturom te lako podesivim podokvirom, aluminijskim spremnikom te retro prednjim i stražnjim svjetlima odaje počast legendarnom dizajnu motocikala iz prošlosti. Iznimno moderan mrežasti pokrov, kratki prigušivač i korištenje aluminija visoke kvalitete za dijelove poput nosača prednjeg blatobrana i pokrova hladnjaka naglašavaju vizualni dojam.

  • Odlični redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm

    Ono što XSR700 čini toliko posebnim njegov je vodeći u klasi redni 2-cilindrični agregat od 689 ccm s neravnomjernim rasporedom paljenja koji je osmislila Yamaha. 270-stupanjska radilica zahvaljujući neravnomjernim intervalima paljenja pruža snažan osjećaj ubrzanja i izvrsnu trakciju, a linearno razvijanje snažnog okretnog momenta jamči vrhunske performanse.

  • Lagan i tanak cjevasti okvir

    Kako bi se postiglo jednostavno upravljanje i visoka razina pokretljivosti, novi XSR700 je ispod retro oklopa opremljen laganim, tankim i lako podesivim čeličnim okvirom. Snažan i lagan okvir u kombinaciji s kratkim međuosovinskim razmakom i udobnim ovjesom jamči izuzetno uzbudljivu vožnju.

  • Izrađen za optimalno uživanje u vožnji

    Ovaj prvi stroj izrađen po filozofiji Faster Sons bez narušavanja upravljanja osigurava originalni retro izgled s daškom staromodnog stila. Dimenzije okvira i raspodjela težine pažljivo su osmišljeni kako bi doprinijeli osjećaju uzbuđenja koji vam pruža ubrzanje te kako bi se vozač osjetio što povezanijim s motociklom.

  • Vrhunske performanse, retro stil i pristupačnost

    Novi tekućinom hlađeni agregat i lagani okvir modela XSR700 savršeno se uklapaju u staromodni izgled. Impresivne performanse novim i iskusnim vozačima omogućuju uzbudljivu vožnju po pristupačnoj cijeni.

  • Monocross stražnji ovjes

    Sustav monocross stražnjeg ovjesa sadrži vodoravni amortizer montiran izravno na kućište agregata kako bi se uštedio prostor i poboljšale performanse podvozja. A za još veći užitak prilikom ubrzavanja XSR700 opremljen je kratkom njihajućom rukom od 530 mm koja naglašava osjećaj povezanosti vozača i motocikla.

  • Valoviti diskovi i monoblock kočione čeljusti

    Retro stilu modela XSR700 odgovara moderni kočioni sustav za potpuni užitak u vožnji, uključujući 282 mm valovite diskove te 4-klipne čeljusti sprijeda za maksimalnu zaustavnu snagu. Gume Pirelli Phantom s autentičnim uzorkom na laganim aluminijskim naplatcima s 10 krakova osiguravaju pravu učinkovitost na ulici.

  • Instrumenti montirani na upravljaču

    Jednostavan i pregledan retro mjerač brzine postavljen je izravno na vrh upravljača kako bi vozač imao neometan pogled na cestu ispred sebe.

Tehnički podaci

AGREGAT    
Tip agregata   2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila
Zapremina   689 cm³
Promjer x hod   80.0 mm x 68.6 mm
Omjer kompresije   11.5 : 1
Maksimalna snaga   55.0 kW (74.8 KS) @ 9.000 okr/min
Maksimalan okretni moment   68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6.500 okr/min
Sustav podmazivanja   Uljna pumpa
Napajanje gorivom   Ubrizgavanje goriva
Tip spojke   Mokra, višelamelna
Sustav paljenja   TCI
Sustav pokretanja   Električno
Sustav prijenosa   6 brzina
Završni prijenos   Lanac
ŠASIJA    
Okvir   Čelični
Sustav prednjeg ovjesa   Teleskopske vilice
Hod ovjesa sprijeda   130 mm
Kut prednje vilice   24º 50
Predtrag   90 mm
Sustav stražnjeg ovjesa   Njihajuća ruka (Link suspenzija)
Hod ovjesa straga   130 mm
Prednja kočnica   Dvostruki diskovi, Ø 282 mm
Stražnja kočnica   Jednostruki disk, Ø 245 mm
Prednja guma   120/70 ZR 17M/C(58W)
Stražnja guma   180/55 ZR 17M/C(73W)
DIMENZIJE    
Ukupna dužina   2.085 mm
Ukupna širina   745 mm
Ukupna visina   1.090 mm
Visina sjedala   805 mm
Međuosovinski razmak   1.400 mm
Minimalna udaljenost od tla   140 mm
Ukupna težina   ABS 182 kg
Kapacitet spremnika goriva   14 litara
Kapacitet spremnika ulja   3.0 litara

Izdvojeni proizvodi