Osim jasnih referenci dizajna modela XSR700 XTribute preuzetih s modela XT500, oba motocikla dijele niz bitnih karakteristika zbog kojih ćete ih lako zavoljeti. Oba modela, XT500 i XTribute, relativno su jednostavnog dizajna, iskoristive snage i svestrani. Samo čista i iskrena zabava popraćena Yamahinom iznimnom kvalitetom.
Ovaj poseban spoj bezvremenskog dobrog izgleda i suvremene tehnologije savršeno ilustrira pravi duh filozofije Faster Sons. Uz jedinstvene specifikacije, XSR700 XTribute pruža čitavoj novoj generaciji vozača prigodu da slave prošlost, dok istodobno profitira od moderne tehnologije i izvanrednog iskustva vožnje.
Posebne značajke modela XSR700 XTribute obuhvaćaju ravno sjedalo i glomazne oslonce za noge u stilu modela XT, kao i ručice upravljača i zaštitne navlake za vilice za terensku vožnju, koje nadopunjuju bezvremenski Scrambler stil. Zahvaljujući dvocilindričnom rednom motoru obujma 689 ccm i laganom okviru, XSR700 XTribute ima snagu i tehnologiju koje će vas impresionirati.
Tijekom godina Yamaha je stvorila mnoge prepoznatljive modele koji su prošli test vremena. Nijedan više od modela XT500. Jednostavan, snažan i svestran, postao je najomiljeniji motocikl u Europi. Implikacije dizajna modela XT500, zajedno s uzbudljivim uživanjem, temelji su modela XTribute.
Kratki pregled
- LED svjetla asortimana XSR
- Izmijenjen raspored kokpita s integriranim nosačima glavnog svjetla
- Retroboje i grafički prikazi nadahnuti modelom XT iz „1981”
- Agregat CP2 zapremnine 689 ccm velikog broja okretaja koji je usklađen s normom EU5
- Lagan i tanak cjevasti okvir
- Ručice upravljača i oveći oslonci za noge za terensku vožnju
- Gume Pirelli MT 60 RS kvadratnog uzorka za vožnju ulicom i makadamom
- Posebno ravno sjedalo u stilu modela XT, zaštitne navlake za vilicu i integrirani nosači glavnog svjetla
- Lagan, kompaktan i agilan
AGREGAT |
|
|
Tip agregata |
|
2 cilindra, hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 ventila |
Zapremina |
|
689 cm³ |
Promjer x hod |
|
80.0 mm x 68.6 mm |
Omjer kompresije |
|
11.5 : 1 |
Maksimalna snaga |
|
54.0 kW (74.8 KS) @ 9.000 okr/min |
Maksimalan okretni moment |
|
68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6.500 okr/min |
Sustav podmazivanja |
|
Uljna pumpa |
Napajanje gorivom |
|
Ubrizgavanje goriva |
Tip spojke |
|
Mokra, višelamelna |
Sustav paljenja |
|
TCI |
Sustav pokretanja |
|
Električno |
Sustav prijenosa |
|
6 brzina |
Završni prijenos |
|
Lanac |
ŠASIJA |
|
|
Okvir |
|
Čelični |
Sustav prednjeg ovjesa |
|
Teleskopske vilice |
Hod ovjesa sprijeda |
|
130 mm |
Kut prednje vilice |
|
24º 50 |
Predtrag |
|
90 mm |
Sustav stražnjeg ovjesa |
|
Njihajuća ruka (Link suspenzija) |
Hod ovjesa straga |
|
130 mm |
Prednja kočnica |
|
Dvostruki diskovi, Ø 282 mm |
Stražnja kočnica |
|
Jednostruki disk, Ø 245 mm |
Prednja guma |
|
120/70 ZR 17M/C(58W) |
Stražnja guma |
|
180/55 ZR 17M/C(73W) |
DIMENZIJE |
|
|
Ukupna dužina |
|
2.085 mm |
Ukupna širina |
|
745 mm |
Ukupna visina |
|
1.090 mm |
Visina sjedala |
|
805 mm |
Međuosovinski razmak |
|
1.400 mm |
Minimalna udaljenost od tla |
|
140 mm |
Ukupna težina |
|
ABS 182 kg |
Kapacitet spremnika goriva |
|
14 litara |
Kapacitet spremnika ulja |
|
3.0 litara |