galerija

YZF R1

 161.000,00 kn  146.000,00 kn

Detalji

LINK NA DODATNU OPREMU:

http://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/supersport/yzf-r1.aspx?view=accessories#/

LINK NA KONFIGURATOR OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/eu/products/motorcycles/supersport/yzf-r1.aspx?view=configure

Nova generacija R1 je stigla, opremljena MotoGP YZR-M1 tehnologijom. S novim pogonskim agregatom i neravnomjernim rasporedom paljenja (crossplane agregat), kratkim međuosovinskim razmakom te visokonaprednom elektronikom, ovaj motocikl spreman je pružiti vozaču potpuno novo iskustvo vožnje.

Motocikl je razvijen bez kompromisa, koristeći YZR-M1 MotoGP tehnologiju, R1 je rođena za stazu. Nevjerojatnih 200 KS, 199 kg ukupne težine i 1.405 mm međuosovinskog razmaka pružaju uvid u samo dio mogućnosti ovog motocikla. Ono što čini ovaj motocikl toliko posebnim, toliko boljim, nije vidljivo golim okom već se nalazi ispod oklopa.

Centralni upravljački sustav je 6-axis "Inertial Measurement Unit" koji u svakom trenutku prati gibanje okvira u 3D, nadzirući sveukupnu trakciju, proklizavanje kotača, dizanje prednjeg kotača, kočenje te kretanje. Yamaha R1. Mi smo R1.

Detalji:

  • Novi agregat od 998 ccm, 200 ks, crossplane, 4-cilindrični
  • Visokonapredan sustav elektronske kontrole
  • 6-axis IMU (Inertial Measurement Unit) sustav s Gyro/G senzorom za 3D podatke o gibanju
  • Sustav kontrole trakcije (Traction Control) te sutav proklizavanja (Slide Control), osjetljivi na kut nagiba
  • Sustavi dizanja prednjeg kotača (Front Lift Control) te (Launch Control) sustav protiv proklizavanja stražnjeg kotača
  • Trkaći ABS sustav / UBS (Unified Brake System) sustav, osjetljivi na kut nagiba
  • Novi, kraći međuosovinski razmak te Alu Deltabox okvir
  • Ukupna težina od samo 199 kg
  • "Upward truss" njihajuća ruka / magnezijski stražnji okvir
  • Magnezijski naplatci te Alu spremnik goriva
  • Jednostavno, "One-click" podešavanje modova vožnje
  • Novi "Thin Film Transistor" (TFT) LCD zaslon
  • M1 inspiriran, "crossplane" agregat od 200 ks

    R1 je pogonjena posve novim 998 ccm, "crossplane", 4 cilindričnim, 4 ventilnim agregatom koji razvija 200 ks - bez prisilnog usisa zraka "ram air". Kao predložak je poslužio naš pobjednički YZR-M1 MotoGP motocikl. Novo dizajnirano koljenasto vratilo s 270° - 180° - 90° - 180° rasporedom paljenja doprinosi visokom i linearnom okretnom momentu.

  • Cilindarska glava s visokim kompresijskim omjerom te lagani ugrađeni dijelovi

    Za postizanje optimalnih performansi, novi agregat koristi cilindarsku glavu s visokim 13:1 kompresijskim omjerom te karakteristikama poput nakošene komore izgaranja s usisnim i ispušnim ventilima velikog promjera. Za trenutni odaziv s velikom snagom te snažnim i linearnim okretnim momentom, R1 je opremljena titanskim klipnjačama i kovanim aluminijskim klipovima.

  • Sustav usisa zraka velikog kapaciteta

    Za optimalnu učinkovitost usisa, centralni usisna kutija u stilu YZR-M1 motocikla ima volumen od čak 10.5 litara. Svježi zrak se prisilno upuhuje u elektronsko nadzirana "Yamaha Chip Controlled Intake" (YCC-I) usisna tijela koja podešavaju svoju dužinu zavisno od br/okr agregata za optimalne karakteristike snage i iskoristljive performanse.

  • Lagan titanski sustav ispuha te središnji prigušivač

    Za maksimalnu snagu i snažan okretni moment, novi "crossplane" agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja je opremljen laganim 4-2-1 sustavom ispuha. Ispušni ventil kontroliran servo motorom, podešava protok plinova za bolji odaziv gasa te više snage iz pogonskog agregata, dok kompaktan središnji prigušivač pridonosi centralizaciji mase i jedinstvenom zvuku.

  • Kompaktan Deltabox okvir

    Posve novi aluminijski Deltabox okvir karakterizira dugačka "upward-truss" njihajuća ruka te magnezijski stražnji okvir, naglašavajući snažno naslijeđe M1 natjecateljskog motocikla. Kratak međuosovinski razmak od 1.405 mm te ukupna težina od samo 199 kg, pružaju ovom motociklu visoku razinu agilnosti i odzivnost za nevjerojatne performanse.

  • YZR-M1 inspirirani oklopi

    S centralno smještenim usisom zraka, visokim vjetrobranom te nisko postavljenim prednjim svjetlima, nova generacija aerodinamičnog prednjog oklopa ima nezamjenjivu siluetu našeg M1 trkaćeg motocikla. Kompaktna LED prednja svijetla su "sakrivena" na bočnim stranama ispod otvora za usis zraka kako bi se dodatno naglasio "race-ready" izgled, dok dvostruka poziciona LED svjetla pružaju ovom superbike motociklu jedinstvene obrise.

  • Sustav ovjesa razvijen za utrke

    43 mm potpuno podesive KYB vilice koriste široku, 25 mm prednju osovinu kotača - dok posebno balansirani odnos između središnje osi osovine, osovine pogonskog lančanika te dužine stražnje njihajuće ruke, pruža stabilno, precizno i učinkovito rukovanje tijekom ubrzanja, kočenja i nagle promjene pravca kretanja.

  • ABS i "Unified Brake System" sustavi

    Nova R1 je opremljena dvostrukim 320 mm prednjim kočionim diskovima te "monoblock" kočionim čeljustima kao i 220 mm stražnjim kočionim diskom. Kompletan kočioni sustav je opremljen sofisticiranim ABS sustavom koji je osjetljiv na kut nagiba motocikla te našim poznatim sustavom "Unified Brake System" koji omogućava vozaču visoku razinu kontrole motocikla prilikom kočenja u raznim situacijama na trkaćoj stazi ili cesti.

  • Spreman za utrku i stazu

    Nova R1 je motocikl orijentiran na trkaće staze s trkaćom DNK preuzetom od YZR-M1 natjecateljskog motocikla. Visoka razina opremljenosti uključuje lagane lijevane magnezijske naplatke - a za učinkovitu vozačku poziciju, 17 litarski spremnik goriva karakterizira bočna udubljenja za koljena vozača.

  • 6-axis "Inertial Measurement Unit" (IMU) sustav

    Visoko sofisticirani 6-axis "Inertial Measurement Unit" (IMU) sustav pruža precizne podatke centralnoj jedinici, ECU, o svakom aspektu vožnje. ECU potom radi potrebne korekcije, te aktivira tehnologije elektronske kontrole, uključujući kut nagiba u MotoGP stilu, sustava proklizavanja stražnjeg kotača "Slide Control System" (SCS) kao i sustav kontrole trakcije "Traction Control System" (TCS).

  • 3-dimenzionalna kontrola

    Opremljen sa "Slide Control System" (SCS) sustavom na stražnjem kotaču i nagibnim kutom, "Traction Control System" (TCS) sustavom, "Front Lift Control" (LIF) sustavom, "Launch Control System" (LCS) sustavom i "Quick Shift System" (QSS) sustavom - tehnologija elektronske kontrole na ovom motociklu omogućava svakom vozaču iskorištavanje punog potencijala na stazi.

Tehnički podaci

AGREGAT    
Tip agregata   Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila
Zapremina   998 cm³
Promjer x hod   79.0 mm x 50.9 mm
Omjer kompresije   13.0 : 1
Maksimalna snaga   147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min
Maksimalan okretni moment   112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min
Sustav podmazivanja   Uljna pumpa
Napajanje gorivom   Ubrizgavanje goriva
Tip spojke   Mokra, višelamelna
Sustav paljenja   TCI (digitalno)
Sustav pokretanja   Električno
Sustav prijenosa   6 brzina
Završni prijenos   Lanac
ŠASIJA    
Okvir   Aluminijski Deltabox
Sustav prednjeg ovjesa   USD teleskopske vilice, Ø 43 mm
Hod ovjesa sprijeda   120 mm
Kut prednje vilice   24º
Predtrag   102 mm
Sustav stražnjeg ovjesa   Njihajuća ruka (link suspenzija)
Hod ovjesa straga   120 mm
Prednja kočnica   Dvostruki diskovi, Ø 320 mm
Stražnja kočnica   Jednostruki disk, Ø 220 mm
Prednja guma   120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma   190/55 ZR17M/C (75W)
DIMENZIJE    
Ukupna dužina   2.055 mm
Ukupna širina   690 mm
Ukupna visina   1.150 mm
Visina sjedala   855 mm
Međuosovinski razmak   1.405 mm
Minimalna udaljenost od tla   130 mm
Ukupna težina   199 kg
Kapacitet spremnika goriva   17 litara
Kapacitet spremnika ulja   3.9 litara

Dokumenti

pdf2017-yamaha-yzf-r1.pdf (1,77 mb)

Izdvojeni proizvodi