Detalji
LINK NA DODATNU OPREMU:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcycles/supersport/yzf-r1-2019/accessories/#/
LINK NA KONFIGURATOR OPREME:
https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcycles/supersport/yzf-r1-2019/configurator/
Nova generacija R1 je stigla, opremljena MotoGP YZR-M1 tehnologijom. S novim pogonskim agregatom i neravnomjernim rasporedom paljenja (crossplane agregat), kratkim međuosovinskim razmakom te visokonaprednom elektronikom, ovaj motocikl spreman je pružiti vozaču potpuno novo iskustvo vožnje.
Motocikl je razvijen bez kompromisa, koristeći YZR-M1 MotoGP tehnologiju, R1 je rođena za stazu. Nevjerojatnih 200 KS, 199 kg ukupne težine i 1.405 mm međuosovinskog razmaka pružaju uvid u samo dio mogućnosti ovog motocikla. Ono što čini ovaj motocikl toliko posebnim, toliko boljim, nije vidljivo golim okom već se nalazi ispod oklopa.
Centralni upravljački sustav je 6-axis "Inertial Measurement Unit" koji u svakom trenutku prati gibanje okvira u 3D, nadzirući sveukupnu trakciju, proklizavanje kotača, dizanje prednjeg kotača, kočenje te kretanje. Yamaha R1. Mi smo R1.
Detalji:
R1 je pogonjena posve novim 998 ccm, "crossplane", 4 cilindričnim, 4 ventilnim agregatom koji razvija 200 ks - bez prisilnog usisa zraka "ram air". Kao predložak je poslužio naš pobjednički YZR-M1 MotoGP motocikl. Novo dizajnirano koljenasto vratilo s 270° - 180° - 90° - 180° rasporedom paljenja doprinosi visokom i linearnom okretnom momentu.
Za postizanje optimalnih performansi, novi agregat koristi cilindarsku glavu s visokim 13:1 kompresijskim omjerom te karakteristikama poput nakošene komore izgaranja s usisnim i ispušnim ventilima velikog promjera. Za trenutni odaziv s velikom snagom te snažnim i linearnim okretnim momentom, R1 je opremljena titanskim klipnjačama i kovanim aluminijskim klipovima.
Za optimalnu učinkovitost usisa, centralni usisna kutija u stilu YZR-M1 motocikla ima volumen od čak 10.5 litara. Svježi zrak se prisilno upuhuje u elektronsko nadzirana "Yamaha Chip Controlled Intake" (YCC-I) usisna tijela koja podešavaju svoju dužinu zavisno od br/okr agregata za optimalne karakteristike snage i iskoristljive performanse.
Za maksimalnu snagu i snažan okretni moment, novi "crossplane" agregat s neravnomjernim rasporedom paljenja je opremljen laganim 4-2-1 sustavom ispuha. Ispušni ventil kontroliran servo motorom, podešava protok plinova za bolji odaziv gasa te više snage iz pogonskog agregata, dok kompaktan središnji prigušivač pridonosi centralizaciji mase i jedinstvenom zvuku.
Posve novi aluminijski Deltabox okvir karakterizira dugačka "upward-truss" njihajuća ruka te magnezijski stražnji okvir, naglašavajući snažno naslijeđe M1 natjecateljskog motocikla. Kratak međuosovinski razmak od 1.405 mm te ukupna težina od samo 199 kg, pružaju ovom motociklu visoku razinu agilnosti i odzivnost za nevjerojatne performanse.
S centralno smještenim usisom zraka, visokim vjetrobranom te nisko postavljenim prednjim svjetlima, nova generacija aerodinamičnog prednjog oklopa ima nezamjenjivu siluetu našeg M1 trkaćeg motocikla. Kompaktna LED prednja svijetla su "sakrivena" na bočnim stranama ispod otvora za usis zraka kako bi se dodatno naglasio "race-ready" izgled, dok dvostruka poziciona LED svjetla pružaju ovom superbike motociklu jedinstvene obrise.
43 mm potpuno podesive KYB vilice koriste široku, 25 mm prednju osovinu kotača - dok posebno balansirani odnos između središnje osi osovine, osovine pogonskog lančanika te dužine stražnje njihajuće ruke, pruža stabilno, precizno i učinkovito rukovanje tijekom ubrzanja, kočenja i nagle promjene pravca kretanja.
Nova R1 je opremljena dvostrukim 320 mm prednjim kočionim diskovima te "monoblock" kočionim čeljustima kao i 220 mm stražnjim kočionim diskom. Kompletan kočioni sustav je opremljen sofisticiranim ABS sustavom koji je osjetljiv na kut nagiba motocikla te našim poznatim sustavom "Unified Brake System" koji omogućava vozaču visoku razinu kontrole motocikla prilikom kočenja u raznim situacijama na trkaćoj stazi ili cesti.
Nova R1 je motocikl orijentiran na trkaće staze s trkaćom DNK preuzetom od YZR-M1 natjecateljskog motocikla. Visoka razina opremljenosti uključuje lagane lijevane magnezijske naplatke - a za učinkovitu vozačku poziciju, 17 litarski spremnik goriva karakterizira bočna udubljenja za koljena vozača.
Visoko sofisticirani 6-axis "Inertial Measurement Unit" (IMU) sustav pruža precizne podatke centralnoj jedinici, ECU, o svakom aspektu vožnje. ECU potom radi potrebne korekcije, te aktivira tehnologije elektronske kontrole, uključujući kut nagiba u MotoGP stilu, sustava proklizavanja stražnjeg kotača "Slide Control System" (SCS) kao i sustav kontrole trakcije "Traction Control System" (TCS).
Opremljen sa "Slide Control System" (SCS) sustavom na stražnjem kotaču i nagibnim kutom, "Traction Control System" (TCS) sustavom, "Front Lift Control" (LIF) sustavom, "Launch Control System" (LCS) sustavom i "Quick Shift System" (QSS) sustavom - tehnologija elektronske kontrole na ovom motociklu omogućava svakom vozaču iskorištavanje punog potencijala na stazi.
Tehnički podaci
AGREGAT | ||
Tip agregata | Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila | |
Zapremina | 998 cm³ | |
Promjer x hod | 79.0 mm x 50.9 mm | |
Omjer kompresije | 13.0 : 1 | |
Maksimalna snaga | 147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min | |
Maksimalan okretni moment | 112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min | |
Sustav podmazivanja | Uljna pumpa | |
Napajanje gorivom | Ubrizgavanje goriva | |
Tip spojke | Mokra, višelamelna | |
Sustav paljenja | TCI (digitalno) | |
Sustav pokretanja | Električno | |
Sustav prijenosa | 6 brzina | |
Završni prijenos | Lanac | |
ŠASIJA | ||
Okvir | Aluminijski Deltabox | |
Sustav prednjeg ovjesa | USD teleskopske vilice, Ø 43 mm | |
Hod ovjesa sprijeda | 120 mm | |
Kut prednje vilice | 24º | |
Predtrag | 102 mm | |
Sustav stražnjeg ovjesa | Njihajuća ruka (link suspenzija) | |
Hod ovjesa straga | 120 mm | |
Prednja kočnica | Dvostruki diskovi, Ø 320 mm | |
Stražnja kočnica | Jednostruki disk, Ø 220 mm | |
Prednja guma | 120/70 ZR17M/C (58W) | |
Stražnja guma | 190/55 ZR17M/C (75W) | |
DIMENZIJE | ||
Ukupna dužina | 2.055 mm | |
Ukupna širina | 690 mm | |
Ukupna visina | 1.150 mm | |
Visina sjedala | 855 mm | |
Međuosovinski razmak | 1.405 mm | |
Minimalna udaljenost od tla | 130 mm | |
Ukupna težina | 199 kg | |
Kapacitet spremnika goriva | 17 litara | |
Kapacitet spremnika ulja | 3.9 litara |