galerija

YZF-R1M

198.900,00 kn

Detalji

  EKSKLUZIVNOG YZF-R1M MOTOCIKLA

https://r1m.yamaha-motor.eu/hr-HR/registration

LINK NA DODATNU OPREMU:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcycles/supersport/yzf-r1m/accessories/#/

LINK NA KONFIGURATOR OPREME:

https://www.yamaha-motor.eu/hr/hr/products/motorcycles/supersport/yzf-r1m/configurator/

YZF-R1M trkaći motocikl predstavlja posebnu ediciju novog R1 motocikla, te je opremljen s naprednijim tvorničkim specifikacijama - pružajući svakom profesionalnom trkaću i rekreativnom vozaču utrka otkrivanje njegovih stvarnih potencijala.

6-axis "Inertial Measurement Unit" (IMU) sustav nadzire sveukupnu trakciju, proklizavanje kotača, podizanje prednjeg kotača, kočenje te kretanje. Komunikacijska "Communication Control Unit" jedinica s GPS sustavom pruža mogućnost pregleda prolaznih vremena na trkaćoj stazi te ostale trkaće podatke na tablet računalu s instaliranim Android operativnim sustavom - dok R1M "Electronic Racing Suspension" (ERS) elektronski trkaći sustav ovjesa pruža ultimativno upravljanje.

Sa snagom od 200 ks, "crossplane" konfiguracijom agregata, kratkim međuosovinskim razmakom, 3D nadzornim elektronskim sustavom te ekskluzivnim karbonskim oklopima, R1M donosi tehnologiju M1-tvorničkog natjecateljskog motocikla privatnim vlasnicima.

Detalji:

  • Öhlins "Electronic Racing Suspension" (ERS) sustav ovjesa
  • "Communication Control Unit" komunikacijska jedinica sa bežičnim izmjenama mapa rada
  • Karbonski oklopi u stilu M1 / 200 kg ukupne težine - 180 kg suhe težine
  • Novi, 998 ccm, 200 ks, "crossplane", 4 cilindrični agregat
  • 6-axis IMU (Inertial Measurement Unit) sustav s Gyro/G senzorom za 3D podatke o gibanju
  • Sustav kontrole trakcije (Traction Control) te sutav proklizavanja (Slide Control), osjetljivi na kut nagiba
  • Sustavi dizanja prednjeg kotača (Front Lift Control) te (Launch Control) sustav protiv proklizavanja stražnjeg kotača
  • Šira stražnja guma u dimenziji 200/55 ZR17M/C (75W)
  • Trkaći ABS sustav / UBS (Unified Brake System) sustav, osjetljivi na kut nagiba
  • Novi, kraći međuosovinski razmak te Alu Deltabox okvir
  • "Upward truss" njihajuća ruka / magnezijski stražnji okvir
  • Limitirana dostupnost
  • Ekskluzivno "Yamaha Racing Experience" za vlasnike R1M motocikla
  • "Electronic Racing Suspension" (ERS) sustav ovjesa

    "Electronic Racing Suspension" (ERS) sustav ovjesa dobiva podatke od 6-axis IMU sustava, pružajući "Suspension Control Unit" (SCU) jedinici sve parametre kako bi ista napravila potrebna podešenja prednjih vilica i stražnjeg amortizera. Trenutno se prilagođavajući situaciji, ERS doprinosi stabilnosti prilikom kočenja smanjujući poniranje prednjeg kraja motocikla na način da trenutno smanji hod vilica - te ujedno doprinosi naprednoj kontroli i povećanoj trakciji prilikom izlaska iz zavoja.

  • "Communication Control Unit" (CCU) komunikacijska jedinica

    "Communication Control Unit" (CCU) komunikacijska jedinica ima funkciju pohranjivanja podataka te omogućava vozačima pohranu širokog spektra podataka i informacija, uključujući prolazna vremena po krugovima, brzinu, poziciju gasa, GPS praćenje, kut nagiba i više. Također, može se koristiti za komunikaciju unutar "Yamaha Ride Control" (YRC) sustava prilikom pregleda, preuzimanja ili izmjena postavki rada samog motocikla.

  • Karbonski oklopi u YZR-M1 stilu

    S centralno smještenim sustavom usisa zraka te visokim vjetrobranom, lagani karbonski oklopi R1M motocikla nepogrešivo asociraju na naš M1 trkaći stroj. Kompaktna LED prednja svijetla su "sakrivena" na bočnim stranama ispod otvora za usis zraka kako bi se dodatno naglasio "race-ready" izgled, dok dvostruka poziciona LED svjetla pružaju ovom superbike motociklu jedinstvene obrise.

  • M1 inspiriran, "crossplane" agregat od 200 ks

    R1M je pogonjena posve novim 998 ccm, "crossplane", 4 cilindričnim, 4 ventilnim agregatom koji razvija 200 ks - bez prisilnog usisa zraka "ram air". Kao predložak je poslužio naš pobjednički YZR-M1 MotoGP motocikl. Novo dizajnirano koljenasto vratilo s 270° - 180° - 90° - 180° rasporedom paljenja doprinosi visokom i linearnom okretnom momentu.

  • 6-axis "Inertial Measurement Unit" (IMU) sustav

    Visoko sofisticirani 6-axis "Inertial Measurement Unit" (IMU) sustav pruža precizne podatke centralnoj jedinici, ECU, o svakom aspektu vožnje. ECU potom radi potrebne korekcije, te aktivira tehnologije elektronske kontrole, uključujući kut nagiba u MotoGP stilu, sustava proklizavanja stražnjeg kotača "Slide Control System" (SCS) kao i sustav kontrole trakcije "Traction Control System" (TCS).

  • 3-dimenzionalna kontrola

    Opremljen sa "Slide Control System" (SCS) sustavom na stražnjem kotaču i nagibnim kutom, "Traction Control System" (TCS) sustavom, "Front Lift Control" (LIF) sustavom, "Launch Control System" (LCS) sustavom i "Quick Shift System" (QSS) sustavom - tehnologija elektronske kontrole na ovom motociklu omogućava svakom vozaču iskorištavanje punog potencijala na stazi.

  • ABS i "Unified Brake System" sustavi

    Nova R1M je opremljena dvostrukim 320 mm prednjim kočionim diskovima te "monoblock" kočionim čeljustima kao i 220 mm stražnjim kočionim diskom. Kompletan kočioni sustav je opremljen sofisticiranim ABS sustavom koji je osjetljiv na kut nagiba motocikla te našim poznatim sustavom "Unified Brake System" koji omogućava vozaču visoku razinu kontrole motocikla prilikom kočenja u raznim situacijama na trkaćoj stazi ili cesti.

  • Kompaktan Deltabox okvir

    Posve novi aluminijski Deltabox okvir karakterizira dugačka "upward-truss" njihajuća ruka te magnezijski stražnji okvir, naglašavajući snažno naslijeđe M1 natjecateljskog motocikla. Kratak međuosovinski razmak od 1.405 mm te ukupna težina od samo 200 kg, pružaju ovom motociklu visoku razinu agilnosti i odzivnost za nevjerojatne performanse.

  • Spreman za utrke i natjecanja

    Novi R1M je motocikl orijentiran na trkaće staze s trkaćom DNK preuzetom od YZR-M1 natjecateljskog motocikla. Visoka razina opremljenosti uključuje lagane lijevane magnezijske naplatke - a za učinkovitu vozačku poziciju, 17 litarski spremnik goriva karakterizira bočna udubljenja za koljena vozača.

  • Mogućnost podešavanja modova rada

    "Power mode selection" (PWR) omogućava korisnicima odabir između četiri modova rada s mogućnošću podešavanja. Svaki odabrani mod rada regulira otvaranje ventila gasa u odnosu na samu poziciju gasa. Sve elektronske kontrole mogu se podesiti s "Yamaha Ride Control" (YRC) putem 'one-click' sustava kako bi se prilagodili danim uvjetima.

  • Cilindarska glava s visokim kompresijskim omjerom te lagani ugrađeni dijelovi

    Za postizanje optimalnih performansi, novi agregat koristi cilindarsku glavu s visokim 13:1 kompresijskim omjerom te karakteristikama poput nakošene komore izgaranja s usisnim i ispušnim ventilima velikog promjera. Za trenutni odaziv s velikom snagom te snažnim i linearnim okretnim momentom, R1 je opremljena titanskim klipnjačama i kovanim aluminijskim klipovima.

  • Lagani karbonski stražnji dio

    Da bi se postigla najbolja masovna centralizacija zajedno s niskom masom spremnom za utrke, YZF-R1M ima ugrađenu karbonsku karoseriju i prednji blatobran, kao i magnezijske kotače i stražnji okvir i donji pokrov od titana. Najnoviji model je također opremljen novim stražnjim karbonskim dijelom koji naglašava iznimno visoke specifikacije ovog motocikla.

  • Ugravirani broj proizvoda

    Ponos vlasnika standardno dolazi kod svakog YZF-R1M - na kraju krajeva, to je najekskluzivnija Yamaha koja je ikad proizvedena! Kako bi se istaknuo poseban status ovog motocikla, opremljen je posebno ugraviranom pločicom s jedinstvenim brojem proizvoda.

  • Nove Öhlins NPX anti-kavitacijske plinske vilice

    Za poboljšanu povratnu spregu s površinom s dosljednijim učincima prigušenja, najnoviji YZF-R1M je opremljen novim Öhlins NPX plinskim vilicama. Mala plinska komora u nosačima osovina vilice ima 0,6 Mpa unutarnjeg tlaka kako bi se smanjila kavitacija na povratnom hodu. To omogućuje učinkovitiji rad sustava za prigušivanje, dajući vam točan osjećaj uz povećanu kontrolu.

  • Nova karbonska karoserija nadahnuta M1

    YZF-R1M dolazi s radikalnim novim izgledom tvorničkog bicikla inspiriranim Yamaha M1 MotoGP vozačem. Agresivni novi prednji pokrov i štit smanjuju prednju površinu radi povećanja performansi, a nova integrirana obloga besprijekorno se spušta u strane spremnika za gorivo, dajući mnogo čvršći položaj, što povećava aerodinamičnu učinkovitost za preko 5%.

  • Elektronički trkaći ovjes Öhlins (ERS)

    Öhlins elektronski ovjes za utrke (ERS) je najsofisticiraniji sustav ovjesa ikada korišten na Yamahi. Njegov napredni softver omogućuje učinkovitije skretanje, kočenje i ubrzavanje, a korisničko sučelje omogućuje brzo mijenjanje postavki ovjesa kako bi odgovarali različitim stazama i uvjetima na površini.

  • 998cc motor s radilicom

    Razvijen tehnologijom M1 MotoGP, motor od 998 ccm ima novi usisni sustav s Bosch brizgalicama koje isporučuju širi kut raspršivanja za povećanu učinkovitost. Novo dizajnirani oscilirajući remeni klackalice ventila i novi bregasti nosači pružaju poboljšane performanse visokog broja okretaja - i ovaj EU5 crossplane motor također dobiva modificirani sustav podmazivanja za povećanu učinkovitost.

  • Novi ride by wire APSG gas

    Yamaha gas kontroliran čipom (YCC-T) se aktivira novim visokotehnološkim sklopom twistgrip koja omogućuje bolju interakciju vozača/stroja. S oprugom, klizačem i zupčanikom koji daju prirodan i progresivan osjećaj, novi sustav APSG (zahvat senzora položaja akceleratora) smanjuje masu i daje trenutni odgovor gasa.

  • Novi sustav kontrole kočenja (BC)

    Na stazi vam je potrebna precizna kontrola u svakoj situaciji ako želite smanjiti prolazno vrijeme. S dva načina rada, novi sustav kontrole kočenja (BC) YZF-R1M analizira podatke kao što su nagib skretanja i ubrzanje proklizavanja i trenutačno modulira hidraulični tlak kočnice kako bi se spriječilo blokiranje kotača radi lakšeg i bržeg prolaznog vremena.

  • Novi sustav upravljanja kočnicama motora (EBM)

    Kontrola je sve kada ste na stazi, a novi sustav upravljanja kočenjem motora (EBM) YZF-R1M omogućuje vam odabir najbolje sile kočenja motora za različite uvjete vožnje. Koristeći podatke različitih senzora, EBM podešava otvor za gas, vrijeme paljenja i volumen ubrizgavanja goriva kako bi vam omogućio izbor između tri načina kočenja motora.

  • Ekskluzivni CCU omogućuje bežično podešavanje

    Ekskluzivna komunikacijska kontrolna jedinica (CCU) YZF-R1M ima funkciju zapisivanja podataka koja vam omogućuje snimanje širokog raspona podataka o radu, uključujući prolazna vremena, brzinu, položaj gasa, GPS praćenje, nagib kuta i još mnogo toga. Također se može koristiti za komunikaciju s Yamaha Ride Control (YRC) sustavom prilikom gledanja, preuzimanja ili promjene načina rada.

  • 6-osovinska jedinica za mjerenje inercije (IMU)

    Opremljen mjeračem ubrzanja i žiroskopom i senzorom G-sile koji mjere nagib, kotrljanje i skretanje, sofisticirana 6-osna jedinica za mjerenje inerccije (IMU) daje precizne informacije o radu ECU-u 125 puta u sekundi. Ovi podaci omogućuju ECU-u da upravlja elektroničkim pomagalima za vozača i održava najviše razine upravljanja strojem u cilju ostvarenja manjeg prolaznog vremena.

  • Optimizirani sustav kontrole pokretanja (LCS)

    Koristeći podatke iz širokog raspona senzora, YZF-R1M optimizirani sustav kontrole pokretanja (LCS) daje povećanu kontrolu tijekom starta utrka. Za još brže pokretanje, LCS1 mod je modificiran za aktiviranje na 9000 o/min s otvaranjem gasa od 41 stupnja.

  • Najnovije Bridgestone Battlax RS11 gume

    Bilo da agresivno ubrzavate, teško kočite ili prelazite s punim nagibom, morate imati potpuno povjerenje u svoje gume. Uz novorazvijeni uzorak i posebnu smjesu, Bridgestone Battlax Racing Street RS11 pneumatici - sa stražnjim dijelom od 200 - daju vam najviše razine trakcije u kombinaciji s izvanrednim osjećajem.

  • Elektroničke kontrolne funkcije visoke tehnologije

    Svaki put kada vozite svoj YZF-R1M, možete biti sigurni da njegove napredne tehnologije elektroničke kontrole rade s vama sve do postizanja najviše razine kontrole. S ERS, QSS, upravljanjem podizanjem, kontrolom pokretanja, upravljanjem klizanjem, kontrolom kočenja i upravljanjem kočnicama motora možete odabrati pravo podešavanje za bilo koju situaciju.

Tehnički podaci

AGREGAT    
Tip agregata   Hlađenje tekućinom, 4 takta, DOHC, 4 redna cilindra, 4 ventila
Zapremina   998 cm³
Promjer x hod   79.0 mm x 50.9 mm
Omjer kompresije   13.0 : 1
Maksimalna snaga   147.1 kW (200.0 KS) @ 13.500 okr/min
Maksimalan okretni moment   112.4 Nm (11.5 kg-m) @ 11.500 okr/min
Sustav podmazivanja   Uljna pumpa
Napajanje gorivom   Ubrizgavanje goriva
Tip spojke   Mokra, višelamelna
Sustav paljenja   TCI (digitalno)
Sustav pokretanja   Električno
Sustav prijenosa   6 brzina
Završni prijenos   Lanac
ŠASIJA    
Okvir   Aluminijski Deltabox
Sustav prednjeg ovjesa   USD teleskopske vilice, Ø 43 mm
Hod ovjesa sprijeda   120 mm
Kut prednje vilice   24º
Predtrag   102 mm
Sustav stražnjeg ovjesa   Njihajuća ruka (link suspenzija)
Hod ovjesa straga   120 mm
Prednja kočnica   Dvostruki diskovi, Ø 320 mm
Stražnja kočnica   Jednostruki disk, Ø 220 mm
Prednja guma   120/70 ZR17M/C (58W)
Stražnja guma   200/55 ZR17M/C (75W)
DIMENZIJE    
Ukupna dužina   2.055 mm
Ukupna širina   690 mm
Ukupna visina   1.150 mm
Visina sjedala   860 mm
Međuosovinski razmak   1.405 mm
Minimalna udaljenost od tla   130 mm
Ukupna težina   200 kg
Kapacitet spremnika goriva   17 litara
Kapacitet spremnika ulja   3.9 litara

Izdvojeni proizvodi